Чт. Вер 19th, 2019

Органи місцевого самоврядування мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти кошти

12-13 березня у Києві проходить Міжнародна конференція  “Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг”, організована Проектом Федерації канадських муніципалітетів та Асоціації міст України «Партнерство для розвитку міст» (ПРОМІС), що реалізується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Канади. Мета заходу – обмін знаннями та досвідом у сфері брендингу й маркетингу міст. Участь у заході беруть представники міністерств України, міжнародні та українські експерти, представники українських міст та компаній, які працюють у сфері брендингу територій. 
У відкритті Конференції взяв участь Виконавчий директор Асоціації міст України Олександр Слобожан.“Органи місцевого самоврядування мають ставати більш незалежними від фінансової підтримки держави і вчитися самостійно заробляти кошти. Для цього необхідно планувати розвиток територіальних громад, створювати сприятливий інфестиційний клімат, працювати над брендингом. Очільники громад мають 30 відсотків свого часу приділяти популяризації діяльності ОМС. Завдання АМУ, що об’єднує 760 територіальних громад, в яких проживає понад 80 відсотків населення України, сприяти розвитку громад, адже хто перший виходить на ринок, той отримує переваги, нові можливості і в кінцевому результаті виграє”, – зазначив О.Слобожан під час свого виступу.

В рамках заходу проходять пленарні засідання і відкриті дискусії, майстер-класи з питань муніципального брендингу та маркетингу, зокрема, щодо залучення інвестицій і просування туристичних продуктів.
Серед тем обговорень анонсовано такі: “Місце України у світі: національний брендинг і маркетингові ініціативи”, “Сучасна теорія та практика муніципального маркетингу та міжнародний досвід брендингу територій”, “Українські міста у світі: муніципальні брендингові та маркетингові ініціативи”, “Ребрендинг: виклики і як рухатися вперед до ребрендингу / перепрофілювання України”,  “Досвід і кращі практики Канади у сфері муніципального маркетингу та брендингу”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *